Van Wens naar Werkelijkheid

De eerste begint met persoonlijk contact.
Vervolgens van analyse naar advies.
Daarna concreet maken met bemiddeling.
En compleet wordt het met controle en coaching

Onderwerpen op deze pagina:​ Analyse & Advies >>  Bemiddeling & Beheer >>  Coaching & Controle >>

Het A B C stappenplan

Analyse, Bemiddeling, Coaching
&
Duurzaamheid,
voor nu en later

A

Analyse_Advies

Analyse & Advies

in persoonlijke financiële zaken

Alles begint met weten waar je staat en bepalen wat je wilt gaan realiseren. Vervolgens helpen we je de beste koers uit te zetten.

B

FinancePlus_Bemiddeling_Begeleiding_644x524

Bemiddeling & Begeleiding

in financiële maatwerk oplossingen

Nu komt het aan op het uitvoeren van het plan en de eventueel benodigde financiering en producten aan te schaffen.

C

Coaching_Controle

Coaching & Controle

na afhandeling van advies of afsluiten van producten

Tijdens de uitvoering is regelmatige controle en bijsturing van belang. Wij zijn graag uw partner op uw pad naar het gewenste resultaat.

D

Duurzaam_Degelijk

Duurzame Dienstverlening

voor particulier en ondernemer

Geen klant voor even, maar als je dat wenst een klant gedurende vele jaren van je leven. Wij gaan voor tevreden klanten.

Onze ABC in Dientstverlening

Het adviestraject is opgebouwd uit verschillende stappen. Je vind ze hieronder beschreven.
Om financieel goed te kunnen adviseren maakt Fintura  gebruik  van hypotheek adviessoftware, Excel planning-tools, checklijsten, formulieren, klant- en risicoprofiel e.d.

Meer informatie over onze dienstverlening vind je hier in onze DienstenWijzer (PDF).

Analyse & Advies

De eerste stap is een gesprek voor kennismaking en algemene inventarisatie. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Doel van deze globale inventarisatie is een beeld te krijgen van uw huidige financiële situatie en uw financiële wensen en doelen voor de korte en langere termijn, resulterend in een klantprofiel.

Onze gecertificeerd financieel planner en erkend hypothecair planner maakt op basis van uw klantprofiel en wensen voor u een analyse en advies.

Tijdens het adviesgesprek bespreken wij met u onze schriftelijke analyse & advies. Dit advies is op basis van uw wensen en aangeleverde informatie tot stand gekomen. Op basis hiervan beslist u welke stappen of wijzigingen u wenst te nemen.

De adviseur bespreekt met u welke aspecten zinvol zijn voor een nadere analyse en advies. Indien u besluit ons aan het werk te zetten voor zo’n analyse en advies dan wordt een vervolgafspraak gemaakt. Wat wij gaan doen, en hoe en wanneer u dit betaalt, bespreken wij met u en leggen dit vast in een dienstverleningsovereenkomst. U weet dan wat u kunt verwachten en voor welke investering.

Bemiddeling bij aankoop en financiering van woning
Bemiddeling bij aankoop en financiering van jouw woning

Bemiddeling & Beheer

De benodigde acties voor realisatie van uw wensen resulteren in een plan van aanpak die wij voor u kunnen gaan uitvoeren zoals bijvoorbeeld:

  • Nadere berekeningen maken of offertes aanvragen.
  • Bemiddelen bij bank, verzekeraar of makelaar voor het realiseren van de gewenste oplossing.
  • Van A tot Z alles voor u regelen en communiceren.
  • Verzorgen van eventuele opzegging of aanpassing van ongewenste producten.

Als een spin in een web bewaken wij het traject, van aanvraag tot en met de controle van de contracten, polis(sen) of afrekening van een notaris. Vanzelfsprekend dient u deze gegevens ook zelf te controleren.

Coaching & Controle

Als de overeenkomst tussen u en de financiële instelling tot stand is gekomen, blijven wij tijdens de looptijd van deze overeenkomst uw aanspreekpunt voor vragen en mutaties. Wij behartigen uw belangen bij de financiële instelling.

Via een abonnement kunt u zich verzekeren van periodieke actualisering en onderhoud van uw financiële planning.

Man op zeilboot
Duurzaamheid levert het meeste op

Duurzame & Degelijke Dienstverlening

Duurzame & Degelijke Dienstverlening voor:

      • particulier
      • ondernemer
      • privé
      • zakelijk

Geen klant voor even, maar als je dat wenst een klant gedurende vele jaren van je leven.

      • We gaan voor duurzaam en degelijkheid.
      • We staan klaar voor 100% tevreden klanten.

“Fintura helpt mij mijn koers te bepalen en mijn wensen te realiseren voor een financieel verzorgde toekomst”

Wat is het fundament voor jouw eigen huis?

  • Fundeer de financiering op een dijk aan ervaring en op grond van rotsvast vertrouwen.

  • Financier je huis met een gefundeerd advies van Fintura.

  • Fintura Groen Hypotheek Advies maakt het verschil.

Afspraak

Afspreken? Graag kom ik met je in contact!
    * Verplicht
Contact Informatie

Voor een afspraak met jouw adviseur, op korte termijn, bij jou thuis, op je werk of op mijn kantoor: Gebruik het formulier hiernaast.
Ik neem dan z.s.m. contact met je op voor een afspraak.

Een oriënterend gesprek is kosteloos en vrijblijvend.
Dat is ook op een avond mogelijk.

Graag tot ziens en tot je dienst.

0320 28 28 67 tijdens kantooruren

Spreek antwoordapparaat in indien afwezig of in gesprek

06 23 73 81 25 tijdens kantooruren

Indien geen gehoor op vast nummer. Spreek voicemail in of stuur SMS

Kantooradres

Horst 33 55
8225 ND Lelystad

Sluit zijbalk